– So how did you, you said
you knew him from pot? – Yeah, exactly. A lot of people did say that. (upbeat music) – I’ll wear gloves. – I tend to with chicken. – Yeah, no, they’re poisonous. I remember that was the
first lesson that the guy who was teaching me to cut
the chickens up told me. He was like, “These are balls of poison.” “They are poisonous, they will kill you.” “Everything they touch turns poisonous.” And I was just like, wow. I’m amazed more people aren’t
killed by chicken every year if that’s the case ’cause
they’re commonplace. – Did you guys ever do an
Asian tour for the interview? – No. (laughter) They invited us to like,
release copies of it, these like rebels were floating
balloons with USBs of it into North Korea and they invited us to go for the balloon release and
we said, “no, thank you.” My great aunt in New Jersey
owned a kosher butcher shop when I was growing up,
throughout my childhood. – Ah, now we’re getting to it.
– Exactly. – Was it the type of kosher
butcher stop that I heard about where they cut the head
off and it runs around? (laughter) – No. – Those are the horror stories. – I never saw that. They did sell rabbi trading cards though. – Did they? – They did, yeah. – What are we doing? – We’re making fried chicken, right? We’re making fried
chicken, but first we gonna – Now’s a good time to say that. – Yes. – We’re going to speed up the process. – We’re only two hours into the process. So, we’re making fried chicken. – You smush ’em, the
insides of the lemon first? – Yeah, they gotta turn juice. – You internally juice it. Another good name for a restaurant. You’ve gotta be a good restaurant to be called Internally Juiced. – Try that. – I’m gonna eat it! – Here ya go. – Ready to rock? – Oh my God! – Good? – Yeah, whoa! – Whoa. – That’s fucking good! – It’s really good. – Thank you. – This is a culmination
of our work here you guys. – With a Seth Rogan touch. – Exactly! Eat responsibly. (funky music)

Seth Rogan Has A Funny Bone For Chicken | The Chef Show | Netflix Is A Joke
Tagged on:                                                                                                         

15 thoughts on “Seth Rogan Has A Funny Bone For Chicken | The Chef Show | Netflix Is A Joke

  • January 25, 2020 at 12:50 am
    Permalink

    Go away

    Reply
  • January 25, 2020 at 12:51 am
    Permalink

    That looks fukin good.

    Reply
  • January 25, 2020 at 12:51 am
    Permalink

    Hi I'm Seth Rogan and my laugh makes you laugh. Also my voice sounds like I should clear my throat.

    Reply
  • January 25, 2020 at 12:53 am
    Permalink

    Where was the joke?

    Reply
  • January 25, 2020 at 12:54 am
    Permalink

    Quote something Seth Rogan said in this video and add a cry laughing emoji at the end.

    Reply
  • January 25, 2020 at 1:25 am
    Permalink

    He got slim

    Reply
  • January 25, 2020 at 1:40 am
    Permalink

    Seth looks good lol that damn laugh…

    Reply
  • January 25, 2020 at 2:15 am
    Permalink

    Literally no one:

    Seth Rogan: HAHA HAHA HAHA HAHA

    Reply
  • January 25, 2020 at 2:16 am
    Permalink

    Seth Rogan isn't funny even a little bit.

    Reply
  • January 25, 2020 at 2:21 am
    Permalink

    I'm so sick of seeing this goon and the snatch on his greasy assface.
    He isn't talented at all. Just a dumb, overplayed, overpaid clown Seth Weinstein should be what he's called.

    Reply
  • January 25, 2020 at 2:53 am
    Permalink

    Too gutless to go to North Korea… 🤭

    Reply
  • January 25, 2020 at 8:02 am
    Permalink

    yyyyeah

    Reply
  • January 25, 2020 at 8:09 am
    Permalink

    Eat responsibly!

    Reply
  • January 25, 2020 at 11:36 am
    Permalink

    When are you going to have JB Smoove on?

    Reply
  • January 25, 2020 at 5:46 pm
    Permalink

    His name is Rogen, though.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *